Scroll Text

Put Allah first and you will never be last :)

Friday 11 September 2015

I am back. :)

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum and Hi :)

It has been such a long time I didn't write. Yeahhhhh so Nufa -.-' Actually I am quite busy, I guess? LOL.

Okay buat masa sekarang sedang bersenang lenang di rumah ewah kemain ayat hang hihi eh tapi betul lah, aku sedang bersenang lenang di rumah selama setahun. Baik kan hati Ipg I bagi I cuti setahun? Hihihihi mohon doakan kesejahteraan kesihatan saya dan orang-orang sekeliling saya aminnnnnn. 

Image result for cute baby gif

Memula aku hanya lah seorang penganggur tapi disebabkan aku bosan plus kalau aku duduk rumah lebih banyak lead aku kepada segala aktiviti membuang masa especially buat kilang taik mata *geleng kepala* It's a very bad habit. Adik-adik jangan ikut nah, so aku p gheja!

Yes gheja okay. Rajin kan aku? Alhamdulillah setakat sekarang aku suka dengan kerja aku sebab dikelilingi budak-budak.

"Kak, nak Pemadam 2 kupang"

"Kak nak buku sticker yang 1.20 tuu"

"Eh kak ni pernah jadi cikgu kat sini kan?"

Okay tiba-tiba aku menukar identiti eh mana ada nama kak bukan Fatin lulz just kidding. Aku telah menjadi kakak Koperasi yang berjaya hokay. 

"Baik la akak ni tak garang selalu senyum"

Image result for 9gag meme

Hampa tunggu laaa hampa tunggu mana tau kakak hampa nanti tukaq jadi naga ka bila hampa tak mau beraturr. Rawrrrrr!


Image result for cute dragon rawr

Okay byeeee! Till then, take care 

No comments:

Post a Comment