Scroll Text

Put Allah first and you will never be last :)

Wednesday 31 December 2014

A fresh start.

Assalamualaikum & Hi.

*lap habuk* Wajiblah lap kan! Dah masuk tahun baru.

Well to be exact this post is just for me to write something meaningful. Eh? K kidding. Saja nak post konon a fresh new start aaaaaa. Konon -.-'

Actually banyak benda berlaku dalam 2014.

*lagu Autumn in My Heart berkumandang*

  • All the tears & laughs
  • Gelak tawa menangis bagai
  • Gaduh secara baik gaduh secara tak baik
  • Macam-macam hal yang berlaku samada aku sedar ataupun tidak

And some people are meant to stay & some don't 

TAPI aka BUT

Mungkin apa yang kamu suka tak baik untuk kamu, mungkin juga apa yang kamu tak suka baik untuk kamu, kamu tidak tahu tapi Dia tahu.

See my point? :)

K tipulah kalau aku se-positive itu time ujian datang time aku rasa macam ya Allah what else T_T True enough sebabnya aku pun sama a typical kind of girl that when something has happened I used to cry. 

Menangis tu sebenarnya akan buatkan kita lagi lega. Serious. Nanti try okay ;P

Tapi tipu jugak kalau aku tak hope for something better untuk jadi. Manusia kan. Ada baik buruk ada kelebihan ada kelemahan.

Cumanya aku bersyukur sebab alhamdulilah aku berjaya jugak lalui 2014, samada aku sedar atau tidak. Time ada ujian mulalah rasa nak give up rasa macam k I can't do these anymore please stop. Typical gadis cengeng macam aku memang macam ni -.-'

But then see? Tadaaaa I am still here updating my currently new blog hihi.

To whom may concern, thank you semua orang sebab pernah masuk & keluar dalam hidup saya, terima kasih sebab bagi saya happy terima kasih sebab bagi saya sedih supaya at the same time saya sedar life is not a bed of roses terima kasih sebab bagi saya kenangan manis & pahit dan paling penting terima kasih sebab bagi saya peluang untuk improve diri saya to be better than before. 

:)

InsyaAllah

May Allah bless moga Allah redha moga kita semua akan be better than before.

Oh ya, happy 2015 & goodbye 2014.

Nufa Fatin  

No comments:

Post a Comment